Monday, March 25, 2013

Aqiqah Safiyya Zara

Salam semua...kali ni saya upload door gift utk majlis Aqiqah anak saya Safiyya Zara. Door gift yg simple jer...buat sendiri, jimat sikit kan..Time ni banyak terima tempahan jadi sibuk nk siapkan tempahan org lain, maka kelam kabut lah saya nk siapkan utk majlis sendiri, biasa lah tu...
 
Teringat pulak saya masa kecik2 dulu, mak saya ni ambil upah jahit baju, bila hari raya jer, bukan main banyak tempahan, utk diri sendiri last minute baru nk jahit...baju kita org adik beradik ni pagi raya baru siap.. kesian mak terpaksa bersengkang mata, nk siapkan semua baju2 tu. Alhamdulillah kita org adik beradik faham & tak kisah pun janji ada baju yg nk dipakai dipagi raya. Apa2 pun terima kasih buat mak...^_^
 
Proses membuat bunga telur dip purple.
Yang ada gambar anak saya tu..chocolate bar..harga RM1.50 satu..kalau nk tempah boleh email/sms saya.

No comments:

Post a Comment