Monday, February 4, 2013

Bunga telur & Potpuri (tempahan dari Kak June)

Salam, kali ni saya nk update gambar bunga telur & potpuri yg ditempah oleh Kak June (officemate saya). Kak June minta saya buatkan bunga telur utk majlis perkahwinan anak buahnya, manakala potpuri pulak utk majlis pernikahan. Bunga telur warna putih tu saya menggunakan tisu & purple tu pulak saya menggunakan kertas crepe. Susah juga nak cari warna purple mcm kt bawah ni, disebabkan susah nk dpt so terpaksa lah Kak June cari kan utk saya warna yg dia nak tu...alhamdulillah dpt jugak akhirnya..Thanks yer Kak June..^_^



 






3 comments:

  1. mmg cantik bunga telur tu? brp hg utk 100?

    ReplyDelete
  2. akak harga bunga tisu tu berapa quantity dalam 250...email saya ye...feiqa90@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Kak..price..? Utk bunga tisu tu.cmne..?

    ReplyDelete